Материалы за Қыркүйек 2024 года » Страница 2 » Школа №49 г.Алматы
Коммунальное государственное учреждение
"«Общеобразовательная школа №49» "
Управления образования города Алматы
Қабылдау :
+7(727) 299-54-45
Бухгалтерия:
+7(727) 234-09-00
eOtinish.kz
Версия для
слабовидящих
» Материалы за Қыркүйек 2024 года » Страница 2
«Эмпатия картасы және сыныптағы байланыс дизайны»/«карта эмпатии и дизайн общения в классе»
12
сентябрь
2024
«Эмпатия картасы және сыныптағы байланыс дизайны»/«карта эмпатии и
12 сентябрь күні мен мектеп мұғалімдеріне арналған «Эмпатия картасы және сыныптағы байланыс дизайны» тақырыбында вебинар өткізілді. Вебинарда мұғалімдерге оқушылармен тиімді қарым-қатынас орнатудың әдістері түсіндірілді. Ментор: Бахтыбаева А.К. 12 сентября для школьных учителей был проведен вебинар на тему «карта эмпатии и дизайн общения в классе». На вебинаре учителям объяснили методы эффективного общения с учащимися. Ментор: Бахтыбаева А.К.  
“Махамбет оқулары”/"Махамбетовские чтения"
12
сентябрь
2024
“Махамбет оқулары”/"Махамбетовские чтения"
Коммунальное государственное учреждение“Алматы дарыны” дарынды және талантты жастарды қолдау жөніндегі мектеп оқушылары арасында “Махамбет оқулары” республикалық байқауының аудандық кезеңінде 10 “ә” сынып оқушысы Серікбай Айғаным 2 орынға ие болды. Жетекшісі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Нұрболат Лаура Жанболатқызы. Достижения Серикбай Айганым, учащейся 10 «Ә» класса, вызывают гордость у всех учащихся КГУ ОШ № 49. Она стала обладателем почетного второго места в областном этапе
Жаяу жүргіншіге арнау//Посвящение в пешеходы
11
сентябрь
2024
Жаяу жүргіншіге арнау//Посвящение в пешеходы
11 сентябрьте бірінші сынып оқушылары үшін Өзін-өзі басқару ұйымының оқушылары ұйымдастырған "Жаяу жүргіншілерге арнау” атты мерекесі өткізілді. Мереке ойын және танымдық түрде өтті.  Бірінші сынып оқушылары жол белгілерінің атаулары, көлік туралы жұмбақтарды шешіп, жол жағдайларын қызығушылықпен талқылады, ал жол қозғалысы ережелерін білушілер медальдармен марапатталды: олар барлық тапсырмаларды керемет орындады және көптеген пайдалы кеңестер алды. Іс-шараның қорытынды бөлімінде балалар жол
"Мектепті дамытудың 2024-2025 оқу жылына арналған бағдарламасының басым бағыттары"/Приоритетные направления Программы развития школы на 2024-2025 уч.год
11
сентябрь
2024
"Мектепті дамытудың 2024-2025 оқу жылына арналған бағдарламасының
11 сентябрь күні "Мектепті дамытудың 2024-2025 оқу жылына арналған бағдарламасының басым бағыттары"  тақырыбында практикалық семинары өткізілді. Бұл семинарда мектепті дамыту стратегиялары, мақсаттар мен міндеттер талқыланып, оларды жүзеге асыру жолдары ұсынылды.Ментор : Калдарова К.И. 11 сентября проведен практический семинар на тему "Приоритетные направления Программы развития школы на 2024-2025 учебный год". На данном семинаре были обсуждены стратегии развития школы, цели и задачи,
"Менің сүйікті қалам – Алматы"/ "Мой любимый город – Алматы"
11
сентябрь
2024
"Менің сүйікті қалам – Алматы"/ "Мой любимый город – Алматы"
"Қала күні" мерекесіне орай 3-сынып оқушылары "Менің сүйікті қалам – Алматы" тақырыбында сурет салып, өздерінің шығармашылық қабілеттерін көрсетті. Олар Алматының әсем табиғаты, көрікті жерлері, таулары мен ғимараттарын бейнеледі. Әр бала өзінің сүйікті қаласын жүрекпен сезініп, қаланың ерекшеліктерін түрлі түстер мен сызықтар арқылы жеткізді.  По случаю «Дня города» учащиеся 3 классов нарисовали рисунки на тему «Мой любимый город – Алматы». На них были изображены красивая природа,
Ата-аналардың кезекті асхананың мәзірімен танысып, тағамның өз пікірлерін білдірді/ Во время очередной проверки столовой родители ознакомились с меню
11
сентябрь
2024
Ата-аналардың кезекті асхананың мәзірімен танысып, тағамның өз
Ата-аналардың кезекті асхананың мәзірімен танысып, тағамның өз пікірлерін білдірді/ Во время очередной проверки столовой родители ознакомились с меню.
"Зайырлы біліммен қайырлы қоғамға" Мектеп формасы
10
сентябрь
2024
"Зайырлы біліммен қайырлы қоғамға" Мектеп формасы
"Зайырлы біліммен қайырлы қоғамға" ақпараттық компаниясы аясында 1-11 сынып оқушыларымен мектептің ішкі тәртібі мен мектеп формасы туралы түсіндірме жұмыстары жүргізілді.