Последние публикации на сайте » Страница 71 » Школа №49 г.Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
"№49 жалпы білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау :
+7(727) 299-54-45
Бухгалтерия:
+7(727) 234-09-00
Нашар көрушілер
нұсқасы
» Последние публикации на сайте » Страница 71
САН ТҮРЛІ САЛТ-ДӘСТҮР  - ҚАЗАҚТЫҢ БАСТЫ ҚҰНДЫЛЫҒЫ /   РАЗНЫЕ ТРАДИЦИИ - ГЛАВНАЯ ЦЕННОСТЬ КАЗАХСКОГО ЯЗЫКА!
09
наурыз
2023
САН ТҮРЛІ САЛТ-ДӘСТҮР - ҚАЗАҚТЫҢ БАСТЫ ҚҰНДЫЛЫҒЫ / РАЗНЫЕ ТРАДИЦИИ
Мектеп əкімшілігі бекіткен "ағымдағы жылдың 6-сы мен 16-шы наурыз" аралығына жоспарланған Қазақ тілі мен əдебиеті пəні онкүндігіне байланысты 9.03.2023 ж. күні сағат 12:30-да "Рухани Жаңғыру" кабинетінде дресскот-ұлттық киім киіп келу арқылы САН ТҮРЛІ САЛТ-ДƏСТҮР - ҚАЗАҚТЫҢ БАСТЫ ҚҰНДЫЛЫҒЫ атты мектеп мұғалімдері арасында қазақи салт-дəстүрлерден құралған сыныптан тыс іс-шара ұйымдастырылды! Жауапты оқытушылар: қазақ тілі пəнінің мұғалімдері Ынтымаққызы Жұлдыз, Жомартова Айсұлу. Мақсаты: ұмыт
Республикалық олимпиаданың қалалық кезеңі / Городской этап Республиканской олимпиады
07
наурыз
2023
Республикалық олимпиаданың қалалық кезеңі / Городской этап
Жалпы білім беретін пәндер бойынша Республикалық олимпиадасының қалалық кезеңінің орыс тілінде оқытатын мектептердегі қазақ тілі пәнінен жүлдегері 9 сынып оқушысы Азизова Дильназ 3 орын иеленді Ученица 9 класса Азизова Дильназ, призер городского этапа Республиканской олимпиады в русскоязычных школах по предмету казахский язык, заняла 3 место.
Жасөспірімдердің бір-бірімен сөйлесу мәнері. Менің Отаным / заимоотношения между подростками. Моя малая Родина
06
наурыз
2023
Жасөспірімдердің бір-бірімен сөйлесу мәнері. Менің Отаным /
№ 49 жалпы білім беретін мектепте жоспар бойынша "Жасөспірімдердің бір-бірімен сөйлесу мәнері. Менің Отаным" тақырыбында ауданымыздың беделді, сыйлы азаматтарымен кездесу өткізді. В КГУ "ОШ 49" по плану была проведена беседа с подростками на тему: "Взаимоотношения между подростками. Моя малая Родина". На встрече присутствовали старейшины района. Они ответили на многочисленные вопросы учащихся.